Občanský zákoník dává spotřebiteli záruku trvající dva roky. Znamená to, že prodejce odpovídá po dva roky od doby zakoupení výrobku za výrobní vady. Záruka se prodlužuje o dobu, po kterou zákazník nemohl díky již uplatněné reklamaci výrobek používat. Způsob vyřizování reklamace výrobní vady, tedy to zda bude výrobek opraven, vyměněn nebo bude poskytnuta sleva z ceny či dokonce bude odstoupeno od kupní smlouvy, určuje prodávající. Prvních dvanáct měsíců po prodeji odpovídá prodejce ještě za tzv. rozpor s kupní smlouvou. To v praxi znamená, že odpovídá za to, že výrobek má vlastnosti prodejcem deklarované, zejména že je bez vad. Zde si způsob vyřizování volí zákazník.
Zákonná záruka se výslovně nevztahuje na životnost výrobku. Opotřebení není výrobní vadou a jeho rozsah je zcela v rukou zákazníka. Typickým příkladem opotřebení, které bývá neoprávněně reklamováno, je například změknutí výplňových pěn, částečné zvlnění potahových látek, vrzání nebo třeba zlomená lamela na nouzovém lůžku. Přesto, že vady vzniklé opotřebením nejdou oprávněně reklamovat, jdou ve většině případů bez problémů odstranit. Samozřejmě v rámci běžného servisu (viz - Servis).
Firma Aksamite neručí za škody, které vzniknou při přepravě nebo při skladování (obzvláště na volném prostranství) a dále za poškození, která vzniknou po převzetí výrobků kupujícími.
Zákonná záruka se výslovně nevztahuje na životnost výrobku. Opotřebení není výrobní vadou a jeho rozsah je zcela v rukou zákazníka. Typickým příkladem opotřebení, které bývá neoprávněně reklamováno, je například změknutí výplňových pěn, částečné zvlnění potahových látek, vrzání nebo třeba zlomená lamela na nouzovém lůžku. Přesto, že vady vzniklé opotřebením nejdou oprávněně reklamovat, jdou ve většině případů bez problémů odstranit. Samozřejmě v rámci běžného servisu (viz - Servis).
Firma Aksamite neručí za škody, které vzniknou při přepravě nebo při skladování (obzvláště na volném prostranství) a dále za poškození, která vzniknou po převzetí výrobků kupujícími.